Tredje blomman / The Third Flower

Så var det dags att redovisa broderandet! Just nu är vi tre kvinnor som broderar tillsammans. Det är jag, som broderar blommor, Avis, som broderar Circue des Cercles och Claire, som också broderar Circue des Cercles. Jag har nu kommit på varför mitt broderi har legat nere i flera år. Jag har inte haft rätt färg på broderigarnet. :) Har letat på många ställen, min lilla lapp med garnnummer har hängt med i många år. Nu improviserar jag med det garn jag har!

So it´s time to show how much I´ve been sewing on my embrodery! Right now we are three women stitching together. It´s me stitching flowers, Avis stitching Circue des Cercles and Claire also stitching Circue des Cercles. I know remember why I stop sewing on my embrodery years ago. I didn´t have the right coloured embrodrey yarn.🙂 Have been looking for everywhere, always carying my note with yarn numbers with me. Now I decided to improvise, using the yarn I already have!

blomma3

4 thoughts on “Tredje blomman / The Third Flower

Kommentera

