Den lilla röda väskan / The Red Little Bag

Väskor………jag gillar att sy väskor🙂 Kastar mig gladeligt över alla nya mönster som jag hittar. God hjälp får jag från Marsha och hennes Friday Finds. Oftast finns det ett väskmönster med bland hennes länkar. Förra fredagen hittade jag den här söta lilla väskan.

Bags…….I love sewing bags🙂 Happily I throw myself over every pattern I find. One who´s helping me finding them, is Marsha with her Friday Finds. Almost every Friday you´ll find a link to a bagpattern there. Last Friday I found this cute little bag there.

travel1

travel2

HÄR är länken till beskrivningen och glöm inte besöka Marshas blog Quilter in Motion för fler idéer🙂

HERE is the link to the tutorial and don´t forget to visit Marha´s blog Quilter in Motion for more ideas🙂

One thought on “Den lilla röda väskan / The Red Little Bag

Kommentera

