Gul scrapbag / Yellow Scapbag

Sista lördagen i juni, månadens färg är gul och jag har äntligen sytt en scrapbag till🙂 Egentligen tror jag att jag ska börja kalla dem för Majaväskor, eftersom jag hittade mönstret på bloggen Majas Paradis. Tack än en gång, Maria!! Undrar vad juli har för färg? Kika in på bloggen Soscrappy, så får du reda på det🙂

Last Saturday in June and I´ve finally finished another scrapbag🙂 I think I´m gonna call them Majabags, since I first saw the pattern at the blog Majas Paradis (Maja is a Swedish femalename). Thank you once again, Maria!!! Now I wonder what colour July is? Visit the blog Soscrappy to find out🙂

gulscrap

15 thoughts on “Gul scrapbag / Yellow Scapbag

  1. Det känns som att jag skulle behöva stå här och Tacka , buga och bocka!;-)
    Roligt att Du syr så fina väskor från mitt mönster och att du länkar till mig!
    kram//Maja

Kommentera

