………..99, 100!!!!

Alla mina block till Tula Pink, City Sampler quilt är nu sydda! Lite trögt på slutet, eftersom jag hela tiden försökt kombinera mina tyger på så många sätt som möjligt🙂 Nu ska de sättas ihop till en stor quilt (hur svårt kan det vara?) och så ska jag fundera hur jag ska montera ihop dem. Det finns ju lite idéer bak i boken och kanske väljer jag någon av dem. Vi får se🙂 Här är i alla fall de tio sista rutorna!

All my blocks for Tula Pink, City Sampler quilt are now done! Got a bit harder at the end, since I´ve been trying to combine mine fabrics in so many ways as possible🙂 Now they´re gonna be pieced to a big quilt (couldn´t be that hard?) and I´m also gonna figure out how to sew them together. With sashing or not. There are some ideas in the book and maybe I´ll choose one of them! Don´t know yet🙂 Here are my last ten blocks!

tpjuli1

tpjuli2

Idag är det måndag och jag länkar till EvaJ, måndag, Visa och berätta. Lite inspiration kan nog behövas i denna underbara värme🙂

Today it´s Monday and I link to EvaJ, Monday, Show and Tell. You can need some inspiration  this warm and wonderful summer🙂

6 thoughts on “………..99, 100!!!!

  1. Heja – då är du ju klar nu!!! Då återstår bara att få ihop dem till något större nu. De är toppenfina och det kommer att bli ett underbart täcke av dem.
    Kramisar

Kommentera

