Ännu en väska / Another Bag

Jag gillar att sy väskor🙂 Den här väskan är tänkt att användas för en kikare. Fast den blev för liten för min kikare, så jag får använda den till något annat! Ska nog gå bra det med🙂

I like sewing bags🙂 This bag is for a binocular. However, it´s to small for my binocular, so I just have to use it for something else! I think I´ll find some use for it🙂

kikare1

Mönstret hittade jag HÄR! Beskrivningen är enkel och lätt att förstå. Dessutom kan man ju faktiskt göra väskan större om man vill🙂

I found the pattern HERE. The tutorial is easy to follow. Of course you can sew a bigger version if you wish🙂

kikare2

Jag länkar också till EvaJ, Måndag, Visa och berätta! Där blir jag mycket inspirerad. Inte bara allt fint som Eva syr, utan också länkar till andra quiltare!

I also link to EvaJ, Monday, Show and Tell! I always get inspired there. Not only from the things Eva sew, there are also links to other quilters!

kikare3

2 thoughts on “Ännu en väska / Another Bag

  1. Trevligt Gun med väskor och INSPIRERANDE att sy!!!Hoppas det kommer en lite större till veckan från dig som du då också kan länka till Visa och Berätta måndag!!Tack för du ville vara med denna veckan/Bambikram

Kommentera

