Nytt broderi / New Embrodery

Dags att redovisa mitt ”nya” broderi. Jag började sy på detta för flera år sedan och varför jag plötsligt bara lade av, vet ingen🙂 Så här långt hade jag kommit då:

Time to show you my ”new” embrodery. I started stitching on it several years ago and why I suddenly quit, nobody knows🙂 This is how far I sew then:

skator11

Jag hade sytt ganska mycket, men än finns det kvar att sy. På den vänstra sidan ska det sys blommor, allt det vita är också kvar att brodera. Stygnen är så små, så små, så detta lär ta tid, men skam den som ger sig🙂

I´d sewn much, but there are still pieces left to embrodery. On the left side I´ll sew more flowers and then all the white parts will be stitched. The stitches are so small, so small, so this is gonna take some time, but one mustn´t give up🙂

skatorabc

Vi är ju flera som syr tillsammans, från olika delar i världen. Besök gärna de andra bloggarna och se vad de syr!

We are more ladies that are embrodering and we come from different parts of the world. Do visit the other bloggers and see theire work!

Claire from France

Avis from Great Britain

Kate in Australia

Jule from Germany

7 thoughts on “Nytt broderi / New Embrodery

Kommentera

