Jag är redo… / I´m Ready….

Jag är redo för del 3 av Grand Illusion Mystery🙂 Finns på Bonnie Hunters blogg redan idag! Jag har sytt klart del 1 och del 2 är på god väg.

I´m ready for part 3 of Grand Illusion Mystery🙂 You can find it on Bonnie Hunter´s blog today! I´ve finished part 1 and part 2 is almost done.

part12

Det har varit ganska mycket att skära till och sy, så jag hoppas del 3 är något enklare! Det är lika spännande varje fredag. Vad ska vi sy, vilka färger ska vi använda, hur kommer täcket att se ut??? :)  Nu över till Quiltville!!!

It´s been quite a job cutting and sewing these parts, so I hope part 3 is easier! It´s so exciting every Friday. What block will we sew, which colours will we use, will we be able to guess the look of the final quilt???🙂 Let´s click over to Quiltville!!!

part222

4 thoughts on “Jag är redo… / I´m Ready….

Kommentera

