Efterstygn / Backstitches

Är det fortfarande söndag? Ja, det är fortfarande söndag🙂 Bra, då kan jag visa vad jag sytt på mitt broderi de senaste tre veckorna! Jag har börjat med efterstygnen, ger lite mer karaktär åt tavlan. Lite svårt har det varit, speciellt bland de mörka partierna. Ibland har jag improviserat, men jag tror inte att det märks!

Is it still Sunday? Yes, it´s still Sunday🙂 Good, then I can show you how much I´ve done on my embroidery these last three weeks! I´ve began sewing backstitches, it gives the embroidery more character I think. It´s been a bit hard, especially among the dark parts. Sometimes I had to improvise, but I don´t think anyone will notice!

efterstygn

Vi är en grupp på 10 damer, som syr på lite olika broderier. Om du är intresserad, är du välkommen att vara med. Var tredje söndag visar vi upp vad vi sytt! Besök gärna de andras bloggar.

We are a group with 10 ladies, all embroidering different projects. If you are interested, you´re welcome to join us. Every third Sunday we show on our blogs what we have accomplishedI Do visit the other  ladies blogs.

Avis     Claire     Kate     Carole     Eleanor     Alison     Jule     Elisabeth     Wendy

14 thoughts on “Efterstygn / Backstitches

Kommentera

