Efterstygn / Backstitches

God fortsättning på det nya året, önskar jag er alla!!! Har inte varit så värst flitig med bloggandet under helgerna, men nu börjar det bli dags igen🙂 Idag är det dags att visa vad jag broderat sen sist. Ja, inte så mycket, men igår satte jag mig ner och sydde lite efterstygn. Hade egentligen tänkt att jag skulle ha sytt allt klart till idag, men icke. Tar nya tag till nästa gång!

I wish you all the best in this new year!!!! I haven´t been blogging so much these last days, but I think it´s time to change that🙂 Today I´ll show you how far I´m on my embroidery. Thought it would be finished by now, but there´s been no time. Yesterday I sat down and stitch some backstitches. Not much, but enough to show you I´m still working on the embroidery!

efterstygn

Här är länkarna till nästan hela Sy tillsammans gruppen:

Here are the links to almost everyone in the Stitch-along Group:

Avis     Claire     Carole     Eleanor     Alison     Jule     Elisabeth     Wendy

15 thoughts on “Efterstygn / Backstitches

Kommentera

