Kaos / Chaos

Ibland blir livet inte riktigt som man tänkt sig. Vi har haft 10 dagar av kaos……Jag har inte hunnit sy något av allt jag hade planerat och jag har knappt haft tid att sitta vid datorn. Nu är kaoset borta och jag kan åter börja sy. Före allt detta hann jag dock med att sy rad 1, 3 och 5 till Grand Illusion täcket, mysteriet från Bonnie Hunter!

Sometimes life takes another way than you got planned. We have had 10 days of total chaos….. I haven´t had time to sew anything and I have hardly found time to sit with the PC. Now the chaos is gone and I can start sewing again. Before all this, I managed to sew row 1, 3 and 5 on the Grand Illusion quilt, the Mystery quilt from Bonnie Hunter!

gi123

5 thoughts on “Kaos / Chaos

Kommentera

