Tillbaka igen / Back Again

Ja, egentligen har jag inte varit borta! Jag har bara inte varit ute på nätet på flera dar. Lite har jag sytt och broderat……Jag har faktiskt sytt klart min nyponrostavla och idag är det redovisningsdags🙂

Well, I haven´t really been gone anywhere! I´ve just not been surfing for a couple of days. I have sewn very little and I have done embroidery…… Actually, I have finished my Dog Rose embroidery and today it´s showing time🙂

2aug

Så nu är det bara att börja sy på nästa lilla tavla. Den 23:e augusti hoppas jag att jag kan visa början på detta broderi. Under tiden kan ni ju besöka de andra damerna i gruppen. De har nog varit lite flitigare än mig🙂

So now it´s time to start stitching the next little picture. I hope I can show you some advancement on 23rd August. Meanwhile you can always visit the other ladies in the group. I bet they have been more hardworking than me🙂

Avis  Claire   Kate   Carole  LucyAnne  Alison  Jule  Elisabeth  Wendy  Cathy  Jacqui  Jess

2aug11

14 thoughts on “Tillbaka igen / Back Again

Kommentera

