Jag länkar till……. / I Link To……..

Ja, det är tisdag igen. Förra veckan missade jag att länka, så denna dag borde jag kanske länka dubbelt upp🙂 EvaJ, måndag, Visa och berätta! Där har ni en blogg med massvis av inspiration och länkar till ännu fler inspirerande bloggar! Bara scrolla ner på hennes sida!

Welll, it´s Tuesday again. Last Tuesday I forgot to link, so this day I probably should link twice🙂 EvaJ, Monday, Show and Tell! That´s a blog filled with inspiration and links to other inspiring blogs! Just scrolll your way down on her page!

armchair

Vad kan jag då bidra med. Tjaaa, förra veckan sydde jag en ”Nåldyna och sysakerfickor att hänga över armstödet”. Hmmm, borde finnas ett kortare namn🙂 Mönstret hittade jag HÄR, men jag vet att min vän Kate i Australien också har lagt ut ett mönster. Hon kallar sin version Hand2eye och den är lite mer avancerad. Jag ska nog prova att sy en sådan också!

So whith what can I inspire you? Welllll, last week I sew a ”Armchair Pin Cushion and Sewing Pockets”. I guess there´s a shorter name for it somewhere🙂 I found the pattern and tutorial HERE. I also know my friend Kate from Australia did a simular one. She called her version Hand2eye and it´s a bit more advanced than this one. You´ll find that tutorial HERE and I think I´ve better sew one myself!

armchair2

9 thoughts on “Jag länkar till……. / I Link To……..

Kommentera

