Jag broderar / I´m Embroidering

Dags att redovisa mitt broderi igen. Veckorna flyger iväg. Jag har insett att om jag inte syr direkt efter denna redovisning, blir det inget sytt. Jag hinner glömma bort det mellan varven. Några som säkert inte har glömt att brodera, är mina kompisar i broderigruppen! Besök dem gärna. Har de inte hunnit lägga ut sitt inlägg, kan det bero på att de bor i en annan tidszon🙂 Länkarna finns under fotot!

It´s time to show you my embroidery again. Weeks are passing by like I don´t know what🙂 I´ve realized that if I don´t stitch on the embroidery on Monday right after this post, I´ll forget all about it! My memory isn´t what it used to be. My friends in this embroidery group do have a better memory, I´m sure of that. Do visit them. If there are no post yet, it might be coming up later due to different timezones. You´ll find the links to all of them beneath the photo!

3okt2015

Avis, Claire, Kate, Carole, LucyAnne, Jule, Elisabeth, Wendy, Cathy, Jacqui, Jess

7 thoughts on “Jag broderar / I´m Embroidering

Kommentera

