Vänskapsstjärna / Friendship Star

Första december och jag börjar komma ikapp……Häromdan sydde jag klart Jakobs stege rutorna och nu har jag sytt klart QM Bitty Blocks för november. Denna lilla stjärna heter vänskapsstjärna och nu väntar jag bara på att få se i vilken ordning alla rader med olika rutor ska sitta!

The first of December and I´ve finished my November project…..The other day I finished the blocks for Jacob´s Ladder and now I´ve finished QM Bitty Blocks for November. This little star is called Friendship Star. Now I just have to wait and see in which order I´ll put all the different blocks  from this quilt-along!

vänskapsstjärna

Jag länkar (i sista sekund) till EvaJ, måndag, Visa och berätta. Detta kan ni bara inte missa. Finns alltid inspiration att hämta där🙂

I link (in the last second) to EvaJ, Monday, Show and Tell. Don´t miss her blog! There are so much inspiration for you there🙂

9 thoughts on “Vänskapsstjärna / Friendship Star

Kommentera

