Mina projekt, just nu! / My Projects, Right Now!

Börjar med att länka till EvaJ, måndag, Visa och berätta! Bättre sent än aldrig🙂 Behöver ni inspiration, så ska ni besöka hennes blogg! Jag håller på med flera olika projekt just nu (eller alltid🙂 ). Ett babytäcke………

Starting by linking to EvaJ, Monday, Show and Tell! Better late than never :)  If you need some inspiration you´d visit her blog! I´m working on a lot of project right now (or always🙂 ). A babyquilt………

babyana

Flygande Gäss till Bitty Blocks täcket…….

Flying Geese for the Bitty Blocks quilt……..

flygbitty

Fler rutor till Bonnie Hunters nya täcke Allietare……….

More blocks for Bonnie Hunter´s new quilt Allietare……..

allietarejan

Ny rad på diamanterna till hexagontäcket La Passion……..

New row on the diamonds for the hexagonequilt La Passion…….

lpjan

Husbygge, Rainbow Scrap Challenge………

Building houses, Rainbow Scrap Challenge…….

husjan

…….och apropå scraps, vill jag påminna om Scraphappy Day nu på fredag den 15:e! Syr du med scraps just nu och skriver om det på din blogg, länkar jag gärna dit i mitt inlägg på fredag. Bara nämn det i kommentaren, så jag vet!

…..and talking about scraps, I´d like to remind you about Scraphappy Day now on Friday 15th. If you are sewing with scraps right now and posting about it on your blog, I´d like to link to your blog in my post on Friday. Just let me know in the comment below!

 

 

13 thoughts on “Mina projekt, just nu! / My Projects, Right Now!

  1. Scrap happyday va kul! Jag hänger på! Dina hexagoner i väskan ser ut som en påse godis man vill stoppa ner handen! Många spännande projekt på gång nu!
    Kram Heléne

Kommentera

