Broderi, 10 april / Embroidery, 10 April

Dags att redovisa mitt broderi igen! Jag tycker inte jag sytt så värst mycket, men när jag jämför med fotot för tre veckor sedan, kan jag se att jag sytt en hel del🙂

Time to show you my embroidery again! It doesn´t feel like I´ve been stitching on it, but looking at the photo three weeks ago, I think I´ve managed to stitch something🙂

broderi20mars

Även denna gång har vi en ny medlem med oss! Välkommen Constanze från bloggen Textile Dreamer. Besök gärna både hennes och de andras bloggar. Alla kanske inte har hunnit med att lägga ut sitt inlägg, men det finns mycket annat att se och läsa där!

We have a new member this week as well! Say Hallo to Constanze from the blog Textile Dreamer. Do visit her and the other ladies blogs. Maybe some of them have not yet posted their embroidery, but you can find so much else interesting there!

april10

Avis, Claire, Kate, Carole, LucyAnne, Wendy, Cathy, Jess, Sue and Constanze

14 thoughts on “Broderi, 10 april / Embroidery, 10 April

Kommentera

