365 Challenge!!!

Nu är det ett tag sedan jag visade upp mina rutor till quilten 365 Challenge! Jag har inte gett upp än, utan fortsätter ihärdigt att sy dem🙂

It´s been a while since I last show you my blocks for the quilt 365 Challenge! I haven´t give it up, I´m still persisting on sewing them🙂

365maj17

Senast jag skrev om dem hade jag hunnit till 12 maj. Idag är den senaste rutan sydd 1 juni. Så jag ligger inte så långt efter tidsschemat!

Last time I wrote about them I had reach 12th of May. Today the latest sewn block was done the first of June. That means I´m not so far behind after all!

18maj24

Vi syr fortfarande ljusa 6″ rutor och lär göra det hela juni. Jag har en känsla av att mina tyger inte kommer att räcka, vilket betyder att jag måste köpa mer tyg🙂 Himla otur, hahaha!!!!!

We are still sewing light 6″ blocks and are gonna do so the rest of June. I have a feeling my fabrics aren´t enough, which means I have to go shopping some more fabrics🙂 Unlucky me, LOL!!!!!!!

365c25till01

2 thoughts on “365 Challenge!!!

Kommentera

