Nästan hela katten / Almost the Whole Cat

Jag broderar katter och det är kul. På tre veckor har jag nästan broderat en hel katt🙂 Så här långt hade jag kommit för tre veckor sedan:

I´m stitching cats and I like it. In three weeks I have almost finished a whole cat🙂 This is how far I was three weeks ago:

kattparad14aug

Här är jag nu:

Here I am right now:

broderi4september

Kanske har jag hunnit längre nästa gång vi visar upp våra broderier, den 25 september. Under tiden kan ni ju besöka de andra damerna som broderar!

Maybe I have done more next time we show you our embroideries, on September 25th. Meanwhile you can always visit the other ladies who are doing some great embroideries!

Avis, Claire, Kate, Carole, LucyAnne, Wendy, Jess, Sue, Constanze, Debbierose, Christina, Susan and Kathy.

16 thoughts on “Nästan hela katten / Almost the Whole Cat

Kommentera

