Bara två månader kvar / Just Two Month Left To Go

Ja, jag vet att november snart är slut, men jag har ”bara” hunnit till andra november. Det handlar om min quilt 365 Challenge. En ruta om dagen (är bra för magen). Denna höst verkar jag halka efter hela tiden. Nu har jag sytt 11 oktober – 2 november!!

Yes, I know November is almost at the end, but I have just  finished  November 2nd. It is all about my quilt 365 Challenge. One block a day (makes your tummy feel well). This fall I have really been behind all the time. Well, now I have finished 11 October – 2 November!!

365c11okt-2nov

Jag länkar till EvaJ, måndag, Visa och berätta. Där kan ni få inspiration och fina idéer.

I link to EvaJ, Monday, Show and Tell. A blog where you´ll find inspiration and great ideas!

15 thoughts on “Bara två månader kvar / Just Two Month Left To Go

Kommentera

