Nu är det dags! / Time Is Up!

Min alldeles egna översättning från engelskan! Vilket i sin tur betyder att jag kunde sy nästan som jag ville 🙂 Detta är alltså den sjätte och sista utmaningen för i år från Project Quilting, Kim Lapacek, Persimon Dreams. Alla utmaningarna har varit roliga, men svåra. Min fantasi är inte på topp, men jag har i alla fall försökt!

I made my own translation in Swedish! Which means I can almost sew whatever I like 🙂 This is the sixth and last challenge this year from Project Quilting, Kim Lapacek, Persimon Dreams. All the challenge have been fun to do, but not that easy. I don´t have the worlds greatest fantasy, but at least I´ve tried!

pq86timeisup

Klockan är fem i tolv och den har redan börjat gå i bitar. Det är dags att börja agera om vi ska rädda vår värld! Sluta kriga, tänk på miljön, återanvänd det du kan, var rädd om naturen. Min bonad är 62cm x 29cm (24″ x 11″), jag heter Gun och bor i Sverige!

The clock is ticking away and it has already started to fall in pieces, It´s time to start acting if we are gonna save our world! Stop the wars, think about the environment, reuse all you can, take care of the nature. My wall hanging quilt is 24″ x 11″ (62cm x 29cm), my name is Gun and I live in Sweden!

8 thoughts on “Nu är det dags! / Time Is Up!

Kommentera

